مدل آرايش صورت مدل آرايش صورت .

مدل آرايش صورت

راه هاي تشخيص انواع فرم صورت

راه هاي تشخيص انواع فرم صورت

 

 

WM542658_377927845629532_919061203_n13910918421

شناختن شكل صورت

براي پيدا كردن شكل صورت تان مقابل آيينه در جايي كه نور كافي دارد بايستيد. لوازم مورد نياز براي اندازه گيري و نوشتن اندازه ها متر، كاغذ و خودكار است.

۲

شناختن شكل صورت
اول فاصله گونه ها را اندازه بگيريد. سر متر را درست در زير گودي چشم قرار دهيد. اين نقطه شروع است. بعد از برآمدگي بيني رد كرده و به گودي چشم ديگر برسانيد. اين نقطه پايان است. عدد را خوانده و يادداشت كنيد.

۳

شناختن شكل صورت
سپس فك را اندازه بگيريد. يك سمت صورت را در نظر گرفته و متر را درست در زير گوش قرار دهيد. بعد تا وسط چانه امتداد دهيد. عدد به دست آمده در انتها را ضرب در ۲ كرده و يادداشت كنيد.

۴

شناختن شكل صورت
حالا پيشاني را اندازه بگيريد. متر را در پهن ترين قسمت، بين ابرو و خط موي سر قرار داده و از يك سمت به سمت ديگر امتداد دهيد. عدد بدست آمده را يادداشت كنيد.

۵

شناختن شكل صورت
در آخر طول صورت را اندازه بگيريد. از وسط خط مو شروع كرده و از روي بيني عبور داده و به چانه برسانيد. عدد بدست آمده را يادداشت كنيد.

۶

شناختن شكل صورت
صورت شما بيضي شكل است اگر: طول صورت ½ عرض آن باشد. اين صورت متعادل است. هر مدل مويي به صورت بيضي مي آيد، پس انواع مدل ها را امتحان كنيد.

۷

شناختن شكل صورت
شكل صورت شما گرد است اگر: درازا و پهناي صورت يكي باشد. مدل هايي براي مو در نظر بگيريد كه بلند باشند. ريختن مو به جلوي شانه يا جمع كردن آن در پشت، هر دو مناسب صورت هاي گرد هستند. هرگز موها را كوتاه و مدل پسرانه نكنيد، چون صورتتان را بزرگتر نشان مي دهند.

۸

شكل صورت شما مستطيل شكل است اگر: طول صورت بيشتر از عرض آن باشد. مدل هايي كه بلندي متوسط و نسبتاً كوتاه داشته باشند را انتخاب كنيد. مدل خرد مي تواند زواياي صورت را كمتر كند. پس به آرايشگر خود بگوييد موهايتان را خرد كوتاه كند، بخصوص اطراف صورت را. موها را هرگز بلند نكنيد، چون صورت را درازتر نشان مي دهد.

۹

شناختن شكل صورت
شكل صورت شما به شكل قلب است اگر: فك لاغر و گونه و پيشاني پهن داريد. بلندي مو بهتر است تا چانه باشد. چون باعث مي شود قسمت فك، پهن تر و در نتيجه متناسب با ساير قسمت هاي صورت ديده شود. موهاي بلند هم بد نيستند اما نبايد بالاي سر تاج درست كنيد. مدل پسرانه اصلاً مناسب نيست.

۱۰

شناختن شكل صورت
شكل صورت شما مربعي شكل است اگر: طول و عرض صورت تان يكي و نسبت به صورت گرد، زاويه دارتر باشد. موي متوسط به كوتاه، مناسب اين نوع صورت هاست، همينطور موهاي موج دار و يا فر شده. مدل چتري در صورت هاي مربعي شكل خيلي زيبا مي شود. براي اين صورت ها، موي بلند و صاف مناسب نيست. موي كوتاه مدل باب كه بالا يا پايين تر از فك قرار بگيرد، در اين صورت ها خيلي زيبا مي شود؛ اما بهتر است درست در قسمت فك نباشد چون صورت را پهن تر نشان مي دهد.

۱۱

شناختن شكل صورت
شكل صورت لوزي يا الماسي داريد، اگر: قسمت گونه ها پهن و پيشاني باريك و هم اندازه با پهناي فك باشد. اين شكل صورت، مناسب انواع مدل هاي مو است. پس راحت باشيد و هر مدلي را امتحان كنيد! فقط سعي كنيد گونه هاي زيبايتان را معلوم كنيد و آنها را با مو نپوشانيد. اگر مي خواهيد موهايتان را كوتاه كنيد، از آرايشگر خود بخواهيد قسمت گردن را حجيم تر كند تا متناسب با گونه ها باشد.

 


برچسب: ، تشخيص فرم صورت الماسي، تشخيص فرم صورت بيضي، تشخيص فرم صورت مربع، تشخيص فرم صورت مستطيلي، تشخيص فرم صورت گرد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۴۴:۱۷ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :